Komunikace mezi lékařem a pacientem je v aplikaci Mojesrdce.cz umožněna pomocí chatu nebo videohovoru. Velmi užitečnou funkcí je „automatizovaný rozhovor“. Ta pacientovi nabídne otázky, které předem zvolí samotný lékař, a podle odpovědí zobrazí nejpravděpodobnější diagnózu. Pacient tak rychle zjistí, co ho trápí, a ušetří sobě i svému doktorovi čas.
Samozřejmostí je to, že každý pacient při registraci zadává údaje o svém zdravotním stavu, včetně dřívějších lékařských zákroků, medikací a jiných potřebných informací. Díky tomu má vždy lékař vše důležité na jednom místě a ví, s čím pracuje.
Aplikaci jsme vyvinuli ve webové a mobilní verzi. Při vývoji webové aplikace naši programátoři pracovali s VueJS pro front-end a s .NET Core pro back-end. Mobilní verze, která je dostupná na zařízeních Apple i Android, byla vytvořena pomocí frameworku Xamarin.