Podpora infrastruktury prodejen

Minimalizovaný downtime

Podpora s garantovanou dobou odezvy

Kontakt pro řešení softwarových problémů

Výzva

Zákazník nás oslovil s požadavkem na vývoj pokladního systému, který umožní propojení jednotlivých poboček v rámci zemí Evropy. Museli jsme zajistit, že v případě výpadku internetu bude celý systém funkční a po obnově připojení se data o prodejích synchronizují do centrály.

Požadována byla také správa celé HW a síťové infrastruktury včetně např. oddělené a časově omezené wifi pro zákazníky.

  • Minimalizace „downtime“, tedy času, kdy jsou klíčové služby nedostupné
  • Podpora s garantovanou dobou odezvy
  • Zákazník získal partnera pro vývoj a pro řešení všech softwarových problémů

 

Řešení

Po realizaci vývoje aplikací jsme se zaměřili na automatický monitoring jednotlivých komponent, tedy firewallu, databází a aplikačních serverů. V případech, kdy nastane problém, nebo často ještě před tím – např. vytížení procesoru či nedostupnost některé služby, jsme o tomto informováni a hned začneme s nápravou.


Použité technologie

KONTAKT

Сhcete dokonalé řešení
pro svou firmu?

Pattern

Spojte se s námi

Zajímavý fakt

Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?

Víte, že se nebojíme žádných výzev?

Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů podle GDPR