Společnost 3ada s.r.o. nás poptala na vývoj aplikace pro správu projektů. Aplikace měla umožnit správu sítě zákazníků a dodavatelů včetně jejich značek, adres a kontaktů, pod jednotlivé značky nahrávat do cloudu soubory, které budou dále snadno dostupné pro sdílení. Hlavní funkcí aplikace měla být správa procesu jednotlivých realizovaných projektů, tvorba a příjem objednávek a vytváření záznamů o fakturách pro přehled. Jednalo se o zakázku pro významného hráče na poli POS marketingu, který spolupracuje s místními i nadnárodními společnostmi a jim pomáhá s výrobou a instalací reklamních prvků v místě prodeje. V rámci projektů tak bylo nutné skloubit řadu aktivit, které na sebe musí navazovat. Od založení projektu po jeho vedení, spolupráci s grafikem i výrobci až po následnou fakturaci a realizaci. Do současnosti všechny tyto operace probíhaly v excelu, což s růstem firmy přestalo být udržitelné.