Skladový a účetní systém

Úspora času zaměstnanců

Snadná kontrola stavu skladových zásob

Intuitivní ovládání

Výzva

Společnost CZsystem se specializuje na prodej hutního materiálu. Předtím, než se společnost začala zajímat o vývoj softwaru na míru, používala pro evidenci skladových zásob systém EKONOM. V CZsystem však postupně začali narážet na limity komerčního softwaru.

V předchozím systému museli zaměstnanci procházet jednotlivé karty zboží, aby zkontrolovali stav zásob nebo slevy, které byly na kartě pouze ve formě textu. Zboží, které má firma fyzicky rozdělené do dvou skladů, navíc musela rozlišovat pomocí písmen v kódu zboží. To se ukázalo jako nepřehledné řešení a jako velká komplikace při případném rozšiřování o další skladové prostory.

Cílem tedy bylo vyvinout pro klienta software na míru, který bude pracovat se stejnými daty i funkcemi jako dosavadní systém, ale nabídne praktičtější workflow a zvládne po digitální stránce udržet krok s růstem firmy. Díky tomu by se měly výrazně zrychlit a zjednodušit procesy, které uživatelé v systému vykonávají.

Logo
  • Jednodušší práce se systémem
  • Úspora času zaměstnanců
  • Integrace s PDA zařízeními a systémy třetích stran
  • Snadná kontrola a doplňování stavu skladových zásob
  • Individuální nastavení uživatelských oprávnění

 

Řešení

Nový skladový a účetní systém, který jsme pro CZsystem vyvinuli, je navržený jako desktopová aplikace s jednoduchým uživatelským prostředím. Správa skladu je nyní skutečně intuitivní a mnohem přehlednější. Zaměstnanci mohou využívat například funkci automatické objednávky, která navrhuje doplňování stavu zásob, snadné reportování jednotlivých směn, zboží, či nastavování slev.

Základním předpokladem bylo vytvoření nové logiky, která vylepšení umožní. Zboží jsme proto rozdělili do dvou skladů a při jeho přesunu tak už stačí pouze vystavit převodku. Do budoucna lze nový systém rozšiřovat i o další sklady. Vytvořili jsme také nový modul Inventury, díky kterému je kontrola zásob zboží mnohem rychlejší.

Významnou roli hraje také integrace se čtečkami čárových kódů, díky které je mnohem plynulejší nejen inventarizace, ale i příjemka nového zboží. Stačí na čtečce načíst kód zboží a rovnou lze na prodejně vytisknout i štítek. Aplikace je totiž integrovaná i s tiskárnou.

Kromě fyzických zařízení je systém propojený i s účetním programem POHODA a rejstříkem ARES. Díky tomu se faktury a dobropisy zapisují do účetnictví automaticky. Stejně tak se načítají a aktualizují údaje o zákaznících po vyplnění čísla IČO.

Nezbytnou součástí systému je detailní nastavení uživatelských oprávnění. Zde lze nastavit, do kterých částí systému bude konkrétní zaměstnanec moci nahlížet či přímo upravovat data.


Použité technologie

WPF

.NET

 

Galerie

KONTAKT

Сhcete dokonalé řešení
pro svou firmu?

Pattern

Spojte se s námi

Zajímavý fakt

Věděli jste, že v průměru odpovídáme do 3 hodin?

Víte, že se nebojíme žádných výzev?

Víte, že u nás každý den proteče 5-10 litrů kafe?

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů podle GDPR