LeasePlan je přední světový poskytovatel operativního leasingu. Úspěch společnosti spočívá v zajištění služeb pro řidiče a firemní zákazníky, jejichž požadavky vyřizují operátoři externího call centra. Jen v České republice společnost spravuje přes 30 tisíc vozů. Rychlost zpracování je tedy klíčová, a to byl také jeden z hlavních klientových požadavků na nový systém CC3.
Pro klienta jsme před lety vytvořili i předchozí systém CC2, jehož uživatelské prostředí operátorům call centra vyhovovalo. Nicméně zvyšující se nároky na celý systém už často nebylo možné řešit jinak než úpravami, které by měly za následek zpomalení systému.
Naším úkolem tedy bylo vytvořit nový, rychlejší systém, umožňující integraci s dalšími firemními aplikacemi a zároveň zachovat stávající rozložení uživatelského rozhraní, aby se uživatelé nemuseli nový systém znovu učit.